12/11 2013 Förbränningspromenad och kost...

Igår började jag dagen som jag alltid börjar mina dagar, genom att gå ut med lilla pluppen. Men därefter valde jag att ta en ytterligare en promenad innan frukost - en så kallad förbränningspromenad. Snabbt insåg jag hur tråkigt det var att promenera och inte springa men jag vill verkligen återhämta mig ordentligt efter lördagens löptur och har planerat att INTE löpträna fören onsdag. 

När jag kom hem drack jag en proteindrink innan dusch och frukost. 




Sammanlagt fem km traskade jag runt i mina gortexskor från Asics...världens skönaste skor som står emot väta! 


Vid klockan tio igår fick jag sedan huvudvärk och den gav inte med sig oavsett mina metoder att mota bort den så efter maten igår gick jag och la mig tidigt... 

Middagen: pannkakor med rågsikt och spenat, hemkokt sylt, grädde och rivna morötter...supergod måndagsmat!! 





Kommentarer
Postat av: Julia

mums va gott det ser ut :)

Svar: Ja den var verkligen supergod =)
Linnéa Andersson

2013-11-12 @ 11:52:11
URL: http://takethetime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0