12/11 2013 Planering inför morgondagen...

Eftersom jag inte är något annat än en motionslöpare krävs det ofta för mig att jag verkligen ställer in mig mentalt om jag ska springa 10km eller längre. Det är många hjärnspöken som man ska handskas med. Men idag har jag ätit relativt bra, vilat och värmebehandlat stelheter. Det känns bra inför morgondagen. Jag berättar aldrig för någon, i förväg, hur långt jag ska springa eftersom löpturerna är mina och orkar jag inte eller får ont så bryter jag och det är bara något som rör mig. Det är ju för mig själv som jag tränar. Well, jag ser fram emot morgondagen i alla fall - det ska bli härligt! 




Lunch och middag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0