15/11 2013 Världens godaste mellanmål...

Jag kan ibland tycka att det är svårt att hitta på olika mellanmål. Oftast glömmer jag att ta ut ur frysen eller så är jag bara allmänt slö och orkar inte engagera mig. Hemska jag. Jag lovar att bli bättre på det!!
 
Men igår åt jag världens godaste mellanmål - enkelt och nyttigt: upptinade hallon och en kiwi. Bara färgerna får mig att gå bananas haha. Lloyd älskar också hallon....och björnbär. I somras åt han björnbär direkt från busken. Det var så dödssött!
 
 
Middagen igår bestod av pasta med kycklinggryta gjord på: kycklingfilé, zucchini, paprika, svamp och havregrädde (I-mat)!
 
 
BY the way så har jag bytt design. Det är så mörkt och dystert nu på vintern så jag behövde något galet. Jag vet inte riktigt om allt är som det ska med den än men det är sådant jag får fixa efterhand helt enkelt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0