16/11 2013 Frukost och varma fötter...

Rocktapen var helt fantastisk. Jag har inte en enda känning i benhinnan idag. Givetvis betyder vilan mycket också men Rocktapen gör verkligen resten av jobbet. Love it!! 


Vidare tänkte jag vara smart idag och lära av mina misstag så jag la till två pastejmackor till gröten i morse för extra energi och mättnadskänsla. Mycket smart av mig. 



Lika smart var det dock inte att tycka att man skall pröva och springa i Gortexskor när det är 10 grader varmt. Jag höll bokstavligt talat på att svettas ihjäl om fötterna och ville typ bara gråta eftersom jag var så pigg för övrigt. Buuhuuuu!! 

Men men, det fick bli 5km och så får jag ta en till runda i morgon. Det är bara att lära av sina misstag, gör om gör rätt!! 


Nu ska jag ta det lugnt ett tag och sen beställa lite saker på nätet... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0