16/11 2013 Lycka att finna råsaftscentrifugen...

Idag var vi tvungna att leta reda på min mormors gamla bakmaskin som var nedpackad i någon flyttlåda någonstans....som tur var hade jag märkt kartongen väl, inte som en annan där jag skrivit "galjar, sportsaker och skit" haha, gissa om jag tröttnat på att packa då. Men inte bara hittade jag bakmaskinen, jag hittade råsaftscentrifugen och höll på att trilla av pinnen av lycka - så grymt lycklig!! Hur man nu kan bli så lycklig av att hitta en sådan, well - jag har saknat den. Planen när vi flyttade in här var att bo här över sommaren och lyckas hitta ett hus under tiden men det gick ju sådär och därför hade jag packat ner den eftersom jag inte ville uppta hela köket här ner fler personer än vi bodde här då. Men nu är det bara vi och jag skall råsaftscentrifuga tills jag blir orange, grön och röd haha. Är så otroligt lycklig. Kanske blir jag lite pigg på köpet för just NU känner jag mig sjukt håglös och som att energin inte tar sig in i mina celler...som att det finns massor med energi men det är fel på omsättningen...skitsvårt att förklara. Dessutom måste jag ha ut energin för att nå min optimala fysik!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0