18/11 2013 Frukost...

Jag älskar måndagar, ny vecka och nya mål. Jag har ju ett löparmål för var vecka, alltså ett snitt jag måste klara av så att jag inte står den 12:e veckan och har megamånga mil kvar att springa haha - mission impossible liksom! Så var vecka känns som en nystart. 

Idag har jag vilodag och började min morgon med frukost bestående av gröt med loppfrön, bär och mjölk. Därtill åt jag ett ägg med kaviar samt en kopp te. Sammanlagt innehöll måltiden: 

357kcal
21g protein
43g kolhydrater
12g fett

Idag har jag börjat med att äta 6ggr per dag för att få blodsockret på plats. Ny dag, ny vecka och ja nästan nytt liv. Nystart på allt! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0