19/11 2013 I morgon ger jag mig på det igen...

Två vilodagar känns som en halv evighet. Jag körde 5km i lördags och likadant i söndags. Det kändes bra och veckan slutade på 17km vilket är helt okej för min, än så länge, rätt otränad kropp. Även om jag håller på att bli galen de dagar som jag har vilodagar, vet jag om att dem är viktiga för min återhämtning för att slippa skador. Jag vägrar nämligen fler skador och måste därför vara försiktig hur mycket jag än inte vill vara det. Egentligen vill jag ju bara köra på var dag men det får bli senare, då jag har tränat upp min kropp ordentligt till en form som klarar det. 

Men i morgon är det dags igen, åter en obestämd distans. Nog har jag en tanke om distansen men den behåller jag för mig själv. Nu är det dags för sömn, massor med sömn hoppas jag! 


Jag, efter söndagens löptur med en shake i under armen... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0