6/11 2013 Året börjar ta slut...

Så fantastisk jag är på att skriva då? Nejvisst. Över en månad sedan jag bloggade, men det är så det är eller det är sådan jag är. 

Så vad händer. Well, still no house...men när det kommer till träningen känns det gött. Det är go i mig än. För någon vecka sedan sprang jag 11km, så jag har ökat från 5km till 11km på rätt kort tid - det är både lite fy mig och heja mig. Jag har ju lovat mig själv att ta det lite lugnare och inte öka för snabbt men det ösregnade under sådär 8km och det kändes helt underbart. Så jag körde helt enkelt på. Förra veckan körde jag en 8km:s tur och också den kändes bra. Men nu har jag fått sänka distansen till 3km pga min rygg - som vanligt är det min rygg som strular. Men det ska nog gå vägen - värme, stretch och styrka - tre ord som har blivit ett signum för min rygg! Den är veckan har jag planerat att utföra 4st 3km:s-rundor - jag vill inte tappa så jag måste liksom köra på. Huvudsaken är att jag kombinerar med styrka, värme och stretch så blir det nog bra! 

Jaha, nä men då var det väl dags för ett styrkepass - vila från löpningen idag! 

Bild från gårdagens pass - älskar mina nya kläder från Sportamore - passade på när jag fick skattepengar från Norge och när Sportamore hade -20%!! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0