16/4 2014 Energi i geleform - förvånandsvärt god!

Nu har jag provat fler smaker i de energi-gels som jag har köpt här. Senast provade jag den med banansmak och jag hade då verkligen inga förväntningar eftersom de flesta inte är någon direkt smaksensation. Men banan - hello vart har du varit hela mitt liv? Den smakar som banana-skids - yum yum. Just den smaken kan jag varmt rekommendera. De andra glider ner och ger såklart energi men den här var ju nästan lite mummig om man nu kan säga det om något så skumt som en energi-gel.
 
 
Är du sugen på att testa energi-gels är alltså denna den jag kan rekommendera. Dock vet jag ej om det går att köpa en å samma smak. Jag köpte ju ett blandat paket. Men som sagt, de andra glider också ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0