3/12 2014 Sömnlös och springsugen....

Numera har det blivit vardag för mig att vakna ovanligt tidigt. Det verkar som det är tre olika tider och det spelar ingen roll vilken av tiderna jag vaknar, har jag vaknat så kan jag inte somna om. I morse vaknade jag strax efter tre, igår vid fyra och häromnatten strax efter midnatt. Jag vaknar och är sinnesjukt rastlöst i hela kroppen. I morse låg jag å funderade över om jag skulle ut å springa vid 3-tiden. Men det känns ju helt knäppt att ge sig ut så tidigt. Så jag låg kvar och bara vände å vred. Nu är klockan äntligen snart åtta och om en kort stund kan jag gå ut på promenad med lillkillen i skogen. Jag går aldrig i skogen när det är mörkt. Det är ju hur läskigt som helst ju, oavsett om man har hund. 

För övrigt blir det att planera dagens kost samt hämta ett paket till lillkillen. Han är fortfarande i återhämtningstadie efter operationen men det verkar verkligengå åt rätt håll. Ikväll blir det gymmet. Skall köra minst lika hårt som i söndags - då kanske jag kan sova lite bättre! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0