11/6 2014 Det är lyx....

Igår var det så otroligt varmt och jag spenderade en stor del av dagen i städningens tecken och det var ju inte precis svalt. Så jag å Lloyd gick och badade vid lunchtid och vattnet var underbart skönt. Dock har det kommit uppmassor av tång på stranden, blä på det!! 

Sen på kvällen, strax innan nio, gick jag, älsklingen min och hans far och tog ett kvällsdopp. Vattnet var alldeles stilla och himlen och havet flöt ihop vid horisonten. Helt underbart fridfullt och lyxigt att kunna gå bada innan läggdags. Mys mys mys! 

Well, nu är det frukostdags. Har sovit som en kråka inatt då Lloyd har skällt på nåt (?).... 


Nybadad kille :-) 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0