12/6 2014 Vart har min energi tagit vägen?

Åååå jag är så seg för tillfället. Vill knappt gå upp på morgonen längre. Men jag masar ju mig upp iaf såklart. Det blir strax efter sex. Vaknar oftast av att jag är hungrig. Men idag är jag megaseg, vårtrött deluxe får jag väl kalla det. Å inte nog med att jag är seg när det kommer till att gå upp på morgonen, jag känner inte för att springa heller. Eller jag känner för det men har liksom tappat motivationen till att ge mig iväg. Segast på jordklotet!! 

Vidare ska jag även beställa lite kläder. Blir jag färdig till att göra det? Nejmenvisst inte då! 

Jag tror att jag behöver en nystart med ett gymkort, ett hus och en ny miljö. Detta är inte hållbart. Jag är inte denna segomönniska! 

Well well, idag blir det segt och slött och ja, orkarintegöranåt! 

Jag, häromdagen, betydligt piggare...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0