10/3 2013 Med friskhet och bättre sömn...

Jag inser ju varför jag har så stort behov av att träna. Min kropp producerar en helt omänsklig mängd energi som måste ut. Det kittlar i hela kroppen när jag inte kan träna och tro mig, promenader räcker inte. 

Jag har ju varit förkyld i en vecka, varit allmänt tungandad och hostat vilket har lett till noll träning förutom mina promenader med skrutten. Jag har ju dessutom varit tung i huvudet och då tagit en koffeintablett eller druckit lite Celsius för att kunna fokusera lite på skrivandet. Men shit bananas vad det inte är positivt för resterande kropp. Idag har jag inget koffein i kroppen för huvudtaget och ändå är jag som en kittlig...ja, vad säger man? Jag behöver ut å springa helt enkelt. Är fortfarande lite hostig men det borde inte vara någon fara tycker jag. 

Jag har för övrigt sagt att jag skall försöka sova lite idag då sömnen blivit lidande pga förkylning och hosta samt att energin inte kommit ur kroppen. Jag känner mig urlakad i huvudet med massor av spring i benen...i benen. Haha, jag är som ett barn. Min sambo påpekar ofta, när jag ska sitta stilla, att jag vippar på ena foten. Det är inget jag tänker på men det är förmodligen ett sätt för min kropp att göra av med energi! 

Det är kalasfint väder idag och snart blir det en promenix med skruttelutten! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0