25/3 2014 När internet tar slut...

Ja, ibland är det skönt när ens internet tar slut. Alltså att jag har använt upp 30GB som jag har på paddan är väl egentligen lite bananas. Men så är det.
 
I söndags tittade vi på "Great Gatsby" och jag bara blev helt kär i filmen. Den var lite som Moulin Rouge när det kommer till scener, kostymer och allt sådant som man inspireras av. Well, I fell in love.
Det var nog därför som nätet tog slut...och alla mina tittade avsnitt av Glee (vad hände där liksom) och New Girl. Vissa program är liksom värda att titta på mot att snåla med dator- och telefonnätet under en vecka. Det funkar fint!
 
Idag har jag promenerat med skrutten på morgonen, superhärligt väder. Har precis moffat frukost och skall så fort detta inlägg är klart köra igång med ett kort träningspass (styrka + balans). Har kalasont i ryggen idag måste jag erkänna. Men det skall vi nog lösa med lite styrka, stretch och balans. Sedan blir det långpromenad med skrutten, lunch och därefter jobb. Ikväll blir det löpning efter tredje skruttpromenaden. Men bara en kortis på 3km. Men det känns gött att vara igång med löpningen även om jag inte skrapar ihop några "tjohoppsanvadmångamil" ännu. Men det kommer väl antar jag.
 
Det var det de!
 
Just ja, på lördag ryker större delen av barret - tro det eller ej, jag har bokat klipptid! New me hela vägen!
 
 
Jag kommer sakna att jag inte kommer kunna ha det uppsatt såhär men det växer ju ut igen och just nu vill jag ha lite frisyr. Jag får väl inhandla en lösbulle helt enkelt...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0