5/3 2014 När det tar en evighet...

Nu har jag varit hemma med vår valp i över....8 månader!! Det är en lyx till viss del och jag är så otroligt glad över att ha fått lägga massor med tid på honom. Jag har dock fått helt nya rutiner och mitt allra största problem just nu är frukosten. Alla som känner mig riktigt väl vet om att jag är hysteriskt hungrig när jag vaknar och vill typ äta upp hela kylskåpet. Kylskåpet är dit jag går så fort jag vaknar....i vanliga fall! Nu måste jag upp och under säkert 30 minuter dricker jag en kopp te bara för att kroppen skall förstå att det är dags att vakna. Därefter äter jag min frukost under säkert ytterligare 30-45 minuter. Jag vet inte vad som har hänt men det är nästan jobbigt! Jag har aldrig varit såhär? Tilläggas skall att Lloyd går ut med husse redan kl. 05 och får mat när de kommer tillbaka så han har varit ute och påverkas inte av detta. På helgen går vi båda ut innan frukost - så otroligt mysigt! 

Well, det är väl bara att fortsätta moffa frukost nu då... 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0