21/8 2012 Ett efterlängtat paket från Avanna!

Ingen kan väl ha undgått fina Annas egna företag Avanna?! Häromdagen beställde jag i alla fall ett efterlängtat linne - svart, kortare modell med en leopard på - snyggare linne får man leta efter. Linnet är prio ett i resväskan till NY och kommer bäras med mina svarta jeans från Cheap Monday - KÄRLEK!!
 
Idag har jag dessutom en relativt icke bra dag och det fina rosa paketet och en unik hälsning från Anna själv gjorde verkligen min dag. Tack fina Anna!!
 
 
Det blev väldigt halvdana bilder - jag blev så ivrig när jag fick paketet och sitter ju fortfarande osminkad med morgonfrilla (vilket innebär pannlugg som står rakt upp istället för att ligga ner över pannan)!!
 

Kommentarer
Postat av: Anna Larsson

åh vad glad jag blir att du är så nöjd sweetie och det ser ut att sitta helt perfekt!!
tänkte faktiskt ta och testa att trycka Monaco imorrn på likadant =)
Kan nog bli snyggt!
Så tack för idén =)
Puss!

Svar: Ja det satt verkligen perfekt, skönt att linnet är rymligt när man har lite större boopisar. Ja, kommer det linnet på svart och det ser bra ut kommer jag beställa det =) Älskar motivet - så speciellt =)
Linnéa Andersson

2012-08-21 @ 12:42:55
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0