24/8 2012 En liten förändring!

Jag tyckte att bloggen behövde en liten förändring så jag gick efter magkänslan. Kanske var det foten som påverkade mina färgval och att det blev så stilrent - jag känner mig allmänt stil- eller stelren just nu eftersom jag inte kan vara mitt normala aktiva jag. Ovanligt att jag använder ordet normal - bara en liten inflik.
 
Jaha, idag händer väl inte sådär fantastiskt mycket kan jag inte påstå - foten är fortfarande inte gå-bar men det känns som att det går åt rätt håll iaf - svullnaden är på väg neråt och blånaden påväg uppåt. Det känns som ett bra tecken - den har inte blivit värre iaf. Men det är svårt att genomlida dagarna i sitt- eller liggläge då jag måste hålla foten högt, det är lite svårt att göra det när man går. (Inte bitter alls.)
 
Väntar för övrigt på, nej men nuuuu kom det ett mail. Satt och väntade på inloggningsuppgifter till UMU - Umeås universitet. Där skall jag nämligen läsa "Kost vid träning" i höst. Det är något jag minsann ser fram emot mer än...okej inte mer än resan till New York, den resan slår det mesta just nu. Foten skall bara bli hel. Tänk att hela mitt liv kan kretsa kring en dum fot - dumma, dumma fot (jag är dock glad att jag har dig när du är hel). Dessutom läker ju aldrig ligamenten i foten, alltså de går aldrig tillbaka och blir som de varit. Detta är andra gången som jag stukar foten illa - dock var första gången betydligt mycket värre. Jag var tolv år gammal och skulle hoppa ett mellanhopp på plinten - hoppet blev perfekt (nailed it) men så landade jag snett på foten med all fart och satte mig därpå. Den stukningen var inte att leka med.
 
Nä lite väl mycket fotprat här nu va. Jag får la ta och logga in på UMU nu och se vad som händer nästa vecka!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0