4/8 2012 Ett löparpass ikväll!!

Då var det lördag igen. Här i Norge flyter dock veckodagarna ihop så man har knappt koll på vilken dag det är. Det är både en skön känsla samtidigt som det är lite läskigt. Ikväll tänkte jag faktiskt köra ett kort pass av löpning, enbart 30 minuter. Jag hade en komplett vilodag igår och skulle egentligen ha det idag och i morgon också MEN det är svårare än jag kunde tro. Jag kan inte vara stilla, det är bara så det är!! Jag sover inte om natten när jag inte får träna. Kan man kalla mig för manisk när det kommer till träning? Förmodligen. Men när jag märker av resultat blir jag ännu mer peppad och jag bara älskar det. Jag vill verkligen vara en hälsosam, frisk och muskulös person!!


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

om det står inte i lager så är det slutsålt tyvärr och kommer antagligen inte fyllas på.
Överlag finns det inga svarta plagg alls i sortiment just nu.
Men vita och grå finns.

2012-08-05 @ 12:01:12
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

om det står inte i lager så är det slutsålt tyvärr och kommer antagligen inte fyllas på.
Överlag finns det inga svarta plagg alls i sortiment just nu.
Men vita och grå finns.

2012-08-05 @ 12:01:17
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0