5/8 2012 en rofylld tillvaro full av stress?!

Det är söndag och jag har spenderat större delen av dagen med min lillasyster på spa här där vi jobbar. Efter jobb som består av att se på BIO för barn, ska jag och lillasyster se på gilm och bara mysa. Jag börjar tröttna på att vara här och ser otroligt mycket fram mot hemresan. Men stället har ändå givit mig en erfarenhet och minnen för livet. Jag har fått nya vänner, en del som jag förhoppningsvis håller kontakten med. Det är väldigt speciellt att arbeta som man gör här. Vi bor ihop, jobbar ihop, festar ihop, tränar ihop (jag tränar dock ensam förutom då jag håller i Zumban) äter ihop, ja vi gör allt ihop och det är både positivt och negativt. Det mest negativa är att man aldrig känner att man går ifrån jobbet, jobbet är alltid där!! Men i det stora hela så har det ändå varit en positiv och givande upplevelse att vara här och jag rekommenderar verkligen folk till att åka iväg och arbeya utomlands. Än så länge har jag bara arbetat i Danmark och Norge men det skulle vara kul att prova på att arbeta i fler länder än så!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0