7/8 2012 Nu smäller det snart!

Jag bestämde mig för att köra ett effektivt konditionspass idag bestående av löpning. Kände mig inte alls i form från första början men min inre röst sa "kom igen, du har bara en svacka" så jag körde på. Fötterna kändes ovanligt varma och efter ett tag börjar ena knät värka men bestämd som jag är fortsatte jag - besluten att slutföra. Värken lättade, som den alltid gör, efter ett tag men när jag väl stannade upp...jäklar, det kändes som att det bakre korsbandet på vänster knä satt löst. Så nu är det nog på väg att smälla helt....så jäkla besviken på mig själv....att jag inte tillåter min kropp att återhämta sig. Börjar nästan gråta när jag tänker på det. Men nu måste jag ta två dagars vila och se hur det känns. Känner mig mentalt deprimerad i vilket fall som helst. Träningen har varit mitt allt under sommaren. Men det är bara att hålla tummarna. Jag ska ju trappa ner visserligen eftersom jag skall köra deff när jag kommer hem men ändå...tänk om jag har förstört allt?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0