8/8 2012 Sista kvällen här!

I morgon åker jag hem.....jag och min älskling firar fem långa år tillsammans på fredag så jag bad att få sluta tidigare. Dessutom är säsongen över nu. Hotellet är nästan tomt på gäster. Idag är alltså min sista arbetsdag och jag känner såklart blandade känslor för det. Jag har fått världens finaste vänner här och jag tycker inte ens om att umgås med folk. Man kan väl säga att jag inte är den mest sociala personen.....eller inte alltid i alla fall. Jag är lite av en ensamvarg men här, under hela sommaren, har jag varit översocial. Helt sjukt. Det är nästan så att man misstänker att jag har en personlighetsklyvning. Nej, det är inget att skämta om men det har ju faktiskt fått en att tänka över hur jag egentligen är. Jag har känt mig väldigt glad och sprallig under nästintill hela sommaren. Det har varit skönt att arbeta och inte bara vara ledig såsom vi lärare är. Jag får panik efter några dagar så jag tror definitivt att det var ett bra beslut att arbeta under sommaren. Jag har så övermycket energi och vill ha att göra så det passar verkligen inte mig att vara ledig hela sommaren. Men jag vill nog inte vara borta från min älskling igen - inte så många veckor i alla fall. Det mesta med att komma hem är ju såklart att få vara nära min älskling igen, jag saknar honom så innerligt. Han är min stora kärlek!
 
 Hur som helst, det roliga är att han inte vet något än och han läser då icke min blogg så han kommer inte få reda på något heller. Jag skall ringa när jag är tio minuter från Växjö station. Hoppas verkligen att han blir glad.
 
Ikväll är alltså min sista barn-Kino (Bio) och det är extremt tomt här. Känns konstigt. Men det är väl så - det är dags att åka hem nu. Jag har gjort mitt här som en vän brukar säga.
 

Kommentarer
Postat av: Anna Larsson

hey sweetie

jag kan nog fixa fram en svart leotop åt dig om du vill ha!
kram

2012-08-14 @ 19:14:21
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Anna Larsson

j0 det var jag som skrev men trodde inte kommentaren kom fram då den där jäkla kon kom fram hela tiden.
Jag kan nog fixa fram på vanligt svart linne i s,m.l samt det korta linnet i m och l.

2012-08-15 @ 16:30:35
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0