11/7 2012 saknad!

I morse satt jag och kika på bilder från i våras och insåg då hur otroligt mycket jag saknar min kamera och allt mitt smink där hemma i Sverige. Det finns så många tillfällen som jag kommer på mig själv att tänka "men jisses vad jag hade velat fota den och den just nu" och så är min kamera massvis med mil ifrån mina händer. Men men, fyra och en halv vecka kvar här sedan är det hem till allt och allt är som vanligt igen. Det skrämmer mig en aning, jag vill inte att allt skall vara som vanligt, jag vill att livet skall förändras. Jag orkar inte hålla mig undan längre, måste anstränga mig och bli mer social - så som jag är....ibland. Ja vi får se hur allt blir, i augusti blir det ju NY och det ser jag fram emot sjukligt mycket!! Om inget annat så skall det bli skillnad i träningen när jag kommer hem. Jag tänker aldrig sluta igen och jag måste bli bättre på sätta upp nya mål hela tiden - jag fattar egentligen inte varför jag inte satt upp mål hittills?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0