14/7 2012 Backträning och 4 veckor kvar!

Jag blir så trött på denna sabla app. Så skriver man ett långt och eftertänksamt inlägg och så försvinner heeeela inlägget. Vad var det nu jag skrev om? Jo, jag har backtränat idag. Det gick åt skogen. Energin fanns inte där och jag kände mig arg i hela kroppen vilket normalt brukar vara en hjälp. Men det gick åt pipan kort sagt. Skam den som ger sig dock, i morgon är jag ledig och jag tänker då köra järnet. När jag åker till NY den första september tänker jag ha nått mina mål om jag så ska förstöra något på vägen dit. Jag är taggad till tusen men får inte fram min fulla potential och det är obeskrivligt frustrerande. Jag hade fel musik i lurarna, vilket var själv-valt. Det är en Evanescence-dag idag. Jag behöver texter med djup idag, inte bara tomma tecnolåtar. "Good Enough" var/är dagens bästa. Texten får mig att rysa och tänka och om möjligt, bli ännu argare än jag redan är. Jaja!! Tre andra favoriter är "Lost in Paradise", My Heart is Broken" och givetvis "Lithium". För någon dag sedan lät jag någon läsa delar av min bok för första gången och jag fick bekräftat det jag själv funderat över: två karaktärer behöver mer djup, jag måste sluta upprepa mig och ge alla karaktärer lika stor plats. Alice var nog den jag kom på först och därför känns det som att jag känner henne bäst. Men förutom träning i morgon ska jag redigera boken deluxe-mycket. Jag vill, precis lika mycket som att nå mina träningsmål, få ihop boken med det djup jag vet att jag kan!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0