30/7 2012 Hårt arbete ger resultat!

Igår fick jag världens uppvaknande. Jag åker ju hem om en vecka och vill se om träningen jag utfört under sommaren givit något resultat och det har den. Jag har enbart mätt mig och insåg efter noggrant räknande att jag tappat 28 cm över hela kroppen. Gissa om det känns bra. Gårdagens löptur gick hur bra som helst och jag kände mig superlätt. Givetvis sitter väldigt mycket i huvudet men det kändes oerhört skönt att mitt hårda slit faktiskt givit mig resultat!! Pulsklockan har varit min bästa vän. Var må dag får jag föregående veckas resultat med antal träningar, antal brända kalorier och så. Pulsklockan kan alltså varmt rekommenderas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0