31/7 2012 Månadens sista dag!

Dagen börjades med frukost tillsammans med några kollegor/vänner på hotellet där vi alla jobbar. Stämningen var positiv trots att det var några som åkte hem efteråt, alltså hemhem!! Det var flashback från Linköping all over again när alla utbytesstudenter begav sig av till sina hemländer. Då grät jag extremt många tårar. Idag grät jag inte men det betyder inte att jag inte kommer sakna dem. Men förhoppningsvis håller vi kontakten. Efter frukosten och deras avgång hade jag tre timmars simskola med underbara glada barn. Det gick verkligen jättebra och var hur kul som helst. Det är verkligen roligt att arbeta med barn. När jag kom hem beställde jag övermånga produkter till håret som förhoppningsvis ligger i lådan när jag kommer hem nästa vecka. Mitt hår har blivit så slitet sedan jag flyttade hit. Jag tränar ju i princip var dag och så spenderar jag en del tid i poolen under simskolan, för att inte tala om solen. Ja, det blev därför en stor beställning av olika hårprodukter från BeautyPlanet. De har bra priser, gratis frakt och ingen avgift på 30-dagars faktura. Dessutom snabb frakt!! Så när jag anländer hem blir det klippning av hela håret, en klippning av pannlugg samt en hårförlängning - dock inte en fast förlängning, det sliter så extremt på håret. Ja det blir nog bra. Jag behöver helt enkelt en förändring. Utväxten skall färgas också, jag håller mig till brunt hår nu, det klär mig bäst! Ikväll har jag tänkt att knällsträna eftersom jag sover så gott om natten när jag tränar precis innan sömn. Jag måste köra ett stenhårt benpass med löpning, styrka och nike-träning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0