6/7 2012 Vilken fest det blev!

Jaha, igår var det minsann fest, min allra första här i Norge. Jag måste ändå säga att den blev förhållandevis lugn. Jag är pigg idag, drack några glas vin. Det handlar enbart om att jag inte vill förstöra träningen. Sist jag festade levde jag inte dagen efter, jag låg på soffan hela dagen därpå - usch! Nä, idag har jag nog inte några problem med att gå och träna. Visst är jag trött men jag känner mig ändå pigg i kroppen. Jag börjar dessutom inte fören klockan 15 idag så det känns rätt skönt måste jag då säga. Jag önskar att jag kunde lägga upp alla bilder från igår men det känns inte helt schysst mot de som blev fotograferade haha. Nä men festen var ju för en av cheferna som skall sluta och min lillasyster var inblandad i sketcher som en del av personalen hade gjort åt honom. Där förekom det en del nakenhet haha och det är väl inte helt schysst att lägga upp den typen av bilder här på bloggen. Stackars grabben är bara 19 och har mycket att lära om ångest kan jag säga haha. Usch ja. Nä men här är iaf några bilder från festen på mig och min lillasyster Erika. Det skiljer nio år mellan oss men vi kommer väldigt bra överens trots ålderskillnaden. Kanske är det jag som är barnslig, kanske är det hon som är mogen. Vem vet!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0