20/6 En helt ny blogg!

Jaha, då har jag skapat en helt ny blogg. En blogg som jag helst av allt vill uppdatera så ofta som jag bara kan. Nu när blogg.se har utvecklat sina bloggverktyg kände jag att det var dags, det är nu eller aldrig.
 
I den här bloggen kommer jag skriva om träning, foto, konst, mode, mat - ja, allt som hör vardagen till. Förmodligen kommer den nu till en början mest handla om träning eftersom det är det jag passionerat utför väldigt mycket just nu. Idag har jag varit på ett Zumba-lunchpass med Anja som instruktör på bästa Moves & Motivation här i Växjö. Där blir man motiverad till att träna utan dess like och det är därför som jag håller fast vid just Moves. Alla tränare är hur glada och trevliga som helst och man blir verkligen motiverad och inspirerad till att fortsätta träna.
 
Nä nu är det dags för mig att göra middag. Det blir viltfärsbiffar med zuccini- & morotspasta samt kokta rödbetor med ugnsbakade parmabitar och en släng av chevré ovanpå. Det skall bli hur gott som helst!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0