21/6 2012 Jag är med och tävlar!

Lyckades klura mig in på en ny blogg idag tack vare fina Anna. Det är jisses vad duktiga Anna Grundberg som har en tävling just nu. Utan tvekan vill jag vara med och tävla med det vackra linnet nedan.
 
 
Bilden är lånad från Anna Grundbergs sida och hon har i sin tur lånat bilden av Regina.
Inte nog med att jag är med och tävlar, jag har funnit två nya bloggar att läsa. 
 
Linnet skulle iaf vara perfekt att ha på mig under mina morgonstretchpass i Norge när jag är aktivitetsledare på ett hotell. Vilket underbart budskap jag skulle få sprida bara genom att vara! Det är ju det som är tanken med morgonstretchen, att få förbereda kroppen för vad dagen har att erbjuda men också få igång hjärnan genom alla endorfiner som sprids runt när man strecthar kroppen. Håller tummarna deluxe.
 
By the way, om ni inte har varit inne och sett Anna Grundbergs verk så tycker jag verkligen att det är dags att göra det nu. Hon är lärare, precis som jag, men också egen företagare (precis som jag drömmer om att vara)... Hennes företag heter bAGus  och där säljer hon den fina bAGus-mössan.
 
Hur som helst, jag är med och tävlar!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0