24/6 2012 Juni lider mot sitt slut!

Då var midsommar över och även midsommardagen. Det är söndag och söndagsångest står på schemat. Eller nja, det är väl en överdrift. Jag kommer istället ha onsdagsångest eftersom jag åker till Norge på torsdag morgon någon gång. Jag blir borta i sex och en halv vecka den här gången och det kan ta lång tid innan jag får träffa min älskling och min familj igen. Saknad till tusen! Men men, I have to keep busy so to speak.

Just nu sitter jag i sängen och funderar på en löprunda. Igår sprang jag bästa (inte tidsmässigt) löprundan på stranden utanför Halmstad. Det började ösregna efter bara några minuter och det finns inget bättre än att springa i ösregn. Jag var bokstavligt talat dyngsur från topp till tå.

Jaha, sex veckor alltså. Jag har sex veckor i träningskläder framför mig och det lär ju inte precis bli några sådana här vackra kilklackar men det överlever man väl? Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0