26/6 2012 Snart är det dags!

Om bara några få dagar åker jag till Norge igen. Idag har jag gjort klart schemat för nästa veckas aktiviteter, det tar sin lilla tid att sätta ihop men är ändå rätt skoj att göra. Det skall bli kul att jobba i sommar - eller jag hoppas det i alla fall. Hur som helst blir det kul att få vara i närheten av min lillasyster och träffa henne lite mer. Jag önskar att alla syskon och föräldrar bodde på samma ort så att det inte alltid var så långt när det är dags för besök.

Jag har även lagt tid på Zumba idag - det gäller att träna in så att man minns alla steg och kombinationer. De skall sitta i muskelminnet så att det skriker om det!

Sedan måste jag ta ut låtar till stretchen och vattengympan. Det blir minsann fullt upp både idag och i morgon. Just nu bara drömmer jag om vår resa i NY, få springa i Central Park och sitta ute och äta en god frukost efteråt. Mys deluxe. Lite shopping lär väl inte heller skada!

Ja nej, här har jag minsann inte tid och sitta. Jag måste verkligen sätta fart om jag skall hinna allt. I helgen skall jag träna in allt i den lokal jag skall befinna mig i - skoj skoj!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0