12/8 2013 Mål för det som är kvar...

I lördags köpte jag en limegrön skrivbok, då visste jag inte riktigt vad jag skulle ha den till men igår kom jag på att jag skulle skriva in mina mål som jag har för resten av 2013. Jag hade redan innan satt ett mål som jag vill nå senast den 26:e november men jag tänkte att det kan nog vara bra att skriva ner alla mål jag faktiskt har. Det som var viktigt för mig var att dem var personliga - det JAG vill uppnå. Sammanlagt fick jag ihop 29 mål. Det låter ju säkert helt omöjligt att uppnå men jag är faktiskt övertygad om att jag har kapacitet och vilja att kunna nå dem så därför spelar det ingen roll vad någon annan anser om detta.
 
Målen handlar om allt möjligt och vissa är såklart större eller bredare än andra men som sagt - alla mål är personliga. Jag har märkt att när jag strukturerar upp saker (vilket jag gör med allt haha) så är det lättare för mig att komma framåt med saker jag vill uppnå eller bara skall göra. Det blir så himla mycket i hjärnan om jag inte skriver ner allt. Jag blir helt enkelt mindre stressad.
 
Well, samtidigt som jag inhandlade den gröna skrivboken som också kommer innehålla andra tankar som jag har - så köpte jag ett kollegieblock. Däri skall jag strukturera upp mina två böcker som jag skriver på. Alla idéer skall ner på papper så att jag inte glömmer bort allt bra jag kommer på. Nä, det skall bli mer struktur i min tillvaro - massa mer struktur. Feels good kan jag säga - feels good!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0