27/12 2013 Fashion oldies refound....

Sedan unga tonåren har jag samlat på mig massor av modetidningar och dessa har även fått följa med mig i alla flyttar som jag har gjort...men nu vid den senaste flytten insåg jag att det var dags att skilja sig från en del äldre nummer. Jag klippte ut massor med artiklar och bilder som jag ville behålla och satte in dessa i plastfickor. Tänka sig vad svårt det var att skilja sig från några tidningar?! 

Hursomhelst behöll jag några nummer och nu när jag är hos mamma över julen har jag hittat ytterligare några nummer samt en gammal trendbibel från ELLE år 2005. Det är så underbart att bläddra igenom detta åttaåriga gamla mode och vad som har skett på åtta år. 

Här kommer några av mina favoriter: 














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0