15/11 2013 En dags vila och halvvägs i mål...

Idag tar jag ytterligare en vilodag eftersom jag har ont i benhinnan på insidan av vänster smalben. Det är jättetrist men är det något jag har lärt mig det senaste året så är det att lyssna på kroppen. Träningsvärk är en smärta men skadesmärta är en annan. Jag har tejpat benet i all hast med Rocktape och hoppas att det skall göra susen....tills i morgon!! 




Idag är det den 15: e november vilket innebär att jag har exakt 1,5 månad på mig att nå mitt mål. Är fortfarande lika peppad och jag skall klara det....så är det bara. 

Eftersom det blev ytterligare en vilodag plockade jag fram lite nytt smink plus kameran i morse. Smink på och en serie med bilder togs. De första typ 30 blev så dåliga att jag var på väg att ge upp meeeen så fick jag tänka om och lyckades faktiskt få till det. Sedan tog jag såklart massa tramsbilder också haha!! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0