6/11 2013 Boken som...

Jag fick boken "Vårlik" förra julen (skäms på mig som inte läst ut den än - I know) och den verkar otroligt spännande men jag lyckas inte ta mig igenom den. Nu har jag läst lite över 100  sidor och den är ju hur spännande som helst men jag får inte till att läsa klart den. Å nej, jag har inte läst de tidigare böckerna. Jag visste inte ens att det fanns fler böcker. Men nu vet jag det. Lite roligt är det att den utspelar sig i Linköping. Jag har ju bott där och känner igen miljöerna - det gillar jag skarpt. Men jag måste ju säga att författaren Theorin som har skrivit deckarna som utspelar sig på Öland får mig att tro att jag varit på Öland - han är så otroligt bra på att beskriva miljöer utan att få det att bli jobbigt att läsa. Inget snack om saken - Theorin är favoriten. Men, jag får la försöka fortsätta läsa "Vårlik" nu och ge Kallentoft en chans! 

Älskar omslaget!  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0