6/12 2014 En dag som alla andra men...

Lördag, härliga lördag. Idag står löpning, shopping och förmodligen lite utväxtfärgning på schemat. Jag måste försöka ge mig på ett lite längre löparpass och det kommer att bli tufft för jag är så slö å ger upp efter minsta lilla pyttevärk någonstans nuförtiden. Förr kunde jag kämpa på 15km i ösregn eller 10km trots knäppvärk i höft. Men idag, nej nej, minsta lilla ajaj någonstans pch den här donnan ger upp. Lite halvpatetiskt sådär! Skärp till dig LA och kämpa lite va?! 

Efter löpningen måste jag ner på stan och inhandla en docka till min systerdotter, en klänning till den andra och så måste jag kolla om mitt proteinpulver finns i någon hälsokostbutik då jag har glömt att beställa nytt. Jag har fortfarande naturellt kvar men mitt jordgubbspulver är helt slut å det naturella smakar inget vidare när man inte har tillgång till att göra en smoothie. 

Mitt hår hR börjat växa helt fasligt och därmed är ju utväxten en faktor. Ibland gillar jag lite mer utväxt men just nu känner jag inte alls för att ha en utväxt. På vintern gillar jag att vara superblond (eller svarthårig haha) å på sommaren gillar jag en liten utväxt eftersom jag tycker att jag ser så knepig ut när jag är brun å megablond. Men oavsett hur jag känner så måste detta fixas, kanske åker lite burgundytoning in i topparna. Who knows! 

Löpning i somras: 


Nyklippt i typ maj: 


Min längd för några veckor sedan. Nu har jag betydligt mycket mer utväxt! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0