3/3 2014 Bromsa och koppla av...

Är det något jag har svårt för så är det att koppla av. Nu sitter jag här och skall skriva ihop några skrivuppgifter till en kurs jag går. Jag ville egentligen bli klar med uppgifterna förra veckan eftersom jag alltid vill vara ute i god tid. Men istället bröt jag ihop i torsdags eftersom min hjärna inte orkade. När det händer blir jag sjukt besviken på mig själv, inte för att jag inte fick ihop uppgiften utan för att jag låter det gå så långt att jag bryter ihop. Jag måste bli bättre på att bromsa. 

Idag har jag suttit en stund med samma uppgift och nu plötsligt gick den över till att bli den andra uppgiften. Så är det ofta när jag har två uppgifter som skall göras - jag blandar ihop dem och det blir kaos i hjärnan. Att jag har miljoner andra saker i huvudet hjälper ju inte precis. Men jag tänker inte bli bitter, jag tänker hitta mina vägar och nu tar jag en paus och gör ingenting (läser DV Mode) och det är okej! Ja, det är okej att göra så när hjärnan behöver en paus. 

Å vill ni veta vad jag fann däri? Världens finaste väska - jag dog lite! 





Om jag kan spara ihop till något i år så är det denna väska - I am in love! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0