13/11 Nystart för träningen närmar sig!

Då var det november, fortfarande ingen snö tack och lov men kallt är det då minsann ändå. Jag har lyckats genomföra ett par löparundor på 5,5km och promenader på 3,5-9km. Det har varit en seg start och jagbörjar känna av tyngden av kroppen och minskad muskelmassa. MEN nu är det dags igen, gymträningen skall få ta plats i mitt liv åter igen. Jag kan fortfarande inte träna Zumba och har inte heller någon toppbalans vilket innebär att gymträningen blir detbästa just nu. Jag saknar Moves så himla mycket med alla goa tränare och annan personal men det får bli gymträning på ett annat ställe nu tills dess att jag känner mig i form igen för att ge mig på Zumba. Det skall nämligen öppna ett gym som ligger i närheten av där jag bor så att jag slipper cykla milen för att träna. Men kanske tar jag ett och annat pass Yoga på Moves - det är ju liksom mitt träningsställe trots allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0