23/11 2012 Träning!

Jaha, då var det fredag igen och ja, vad skall man säga om denna fredagen? Jag skall träna nu om en stund, det är ben, rumpa och nedre delen av ryggen som gäller. I tisdags tränade jag armar, axlar, rygg, rumpa och mage. Än så länge har jag bara delat in kroppen i två delar. När min kropp har blivit starkare och framförallt mitt immunförsvar, då kommer det bli träningspass oftare vilket innebär att jag kommer dela in kroppen i fler delar. Men just nu är immunförsvaret sämst - jag får ont i halsen och blir småförkyld efter vart träningspass vilket är ohållbart. Men jag hoppas att immunförsvaret blir starkare allt eftersom musklerna blir starkare. Dessutom är det enormt viktigt med vila mellan träningspassen, alltså att de muskler man har tränat får vila och bygga sig starkare. Det är ju inte under träningen som musklerna byggs utan efteråt med hjälp av rätt kost.
 
Ja, det är väl bara att köra nu helt enkelt, på med träningskläderna och cykla till gymmet. Hatar den biten, det är så kallt. Längtar till sommaren och längtar tills min förbannade lugg har växt ut igen. Note to self - klipp inte av luggen!!
 
 
Jag och lillasyster i somras - en varm kväll och jag har låååång lugg!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0