26/11 2012 Spyr på nutrition snart!

Jag sitter och jobba med en essäfråga som tillhör en tenta som skall vara klar om en vecka och jag spyr seriöst på den snart. Tilläggas skall att jag börjar idag....Men jag blir såhär i slutet av en kurs, det är inte intressant längre. Jag vill lära mig allt inte nödvändigtvis för att få poängen i kursen utan för att jag vill kunna ämnet. Nu känns det som att man har gjort så många liknande uppgifter så denna ger liksom ingenting. Kanske är jag knäpp som tänker så men jag har ju fått reda på det jag vill veta - nu vill jag inte mer. Men så är jag ju knepig och måste fortsätta ändå, ja än så länge iaf. Vi får se hur det känns på torsdag då jag enligt mina egna beräkningar måste vara klar.
 
Det blev träning igår, överkropp och kondition. Jag har sovit dåligt inatt, inte alls kunnat komma till ro. Så i morse var jag inte särskilt pigg, men jag gick upp ändå. Jag går alltid upp tidigt på morgonen på vardagar för att bibehålla rutinerna som en vanlig människa.
 
Idag blir det ingen träning, känner att musklerna är trötta och behöver vila. Men det är på något vis ändå en skön känsla. Dock är jag hungrig som jag vet inte vad idag. Det känns som att jag vill äta hela tiden. Helt knäppt. Men jag äter, när jag är hungrig, det är bara så det är.
 
Nä, det är väl dags att ta tag i pluggandet (eller ätandet) igen nu, så jag hinner en bit till innan jag ger upp för dagen.
 
Jupps! å jag saknar NY!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0