4/10 2012 Paus från träningen!

Det har varit några hårda veckor, jag stukade ju foten 1,5 vecka innan resan till NY och i NY åkte jag på världens förkylning. Väl hemma började jag träna lite smått och fick då världens influensa med en hosta som inte velat ge med sig. Ja det har varit mindre kul. Nu har jag inte tränat på 2,5 vecka ungefär. Det känns sådär. Jag hostar fortfarande slem, dricker hostmedicin, och min stukade fot är inte riktigt läkt än. Men det är bara att bita ihop. Läkaren sa att jag behövde vila, men det har varit svårt må jag säga. Men igår tog jag mig en stund då jag faktiskt försökte koppla av och samma sak gör jag idag. Är ledig från jobbet på torsdagar och är då hemma och pluggar. Men kosten funkar rätt bra och på tal om det så är det dags för mellis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0