21/9 2012 Blandad kompott!

Träningen gick bra i onsdags, jag körde igenom överkroppen eftersom jag redan hade träningsvärk i låren från måndagens hemmapass. Men igår vaknade jag och kände mig inte som mig själv. Kroppen kändes svag och jag fick huvudvärk efter bara några vakna timmar. Dessutom var jag läskigt svag i fingrarna då jag inte ens kunde trycka ut en alvedon. Idag känns kroppen bättre men jag har en olidlig huvudvärk, som ett brett brand över pannan. What's up with that, jag har aldrig huvudvärk. Just nu försöker jag vila men jag kommer inte till ro. Det lär inte bli någon träning på ett tag...igen!! Jag är sjukt besviken!
Jaja, i morse försökte jag iaf sminka bort min trötthet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0