24/12 2013 Love is all around me...

Jag har haft en lugn julafton i år med min kära mamma. Vi har ätit jullunch, ris a la malta samt ost och kex och jag känner mig väldigt nöjd nu när jag kryper ner i sängen för att sova. 

Det är oerhört betydelsefullt för mig att få fira julen i lugn och ro då jag ser julen som en högtid då jag tänker på många som inte har det så bra som man själv har det. Det är viktigt för mig att få se program eller nyheter från platser eller ställen som anordnar en jul för de som inte har någonstans att fira jul. Nästa år blir verkligen ett år då jag måste figurera ut vad jag skall göra med mitt liv ur ett jobbperspektiv så att jag får möjlighet att hjälpa så många människor som möjligt. Jag är en sådan person och även fast det ibland tär på en psykiskt att ha ett öppet hjärta så är det något som jag måste och vill göra. Jag känner mig passiv och vilsen om jag inte gör det. Så det krävs ena rejäla tankeställare inför nästa år arbetssituation. 

Nu är det verkligen dags att krypa ner i sängen och vila såväl kropp som huvud...God natt! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0