24/12 No time for rest...

Oh dear sweet somebody - mina lårmuskler är slutkörda...fullständigt. Det gick inte att springa 7,5km som planerat idag, bara 4km. Det kändes som att vänster bens lårmuskeln var fullständigt slutkörd. Å är det en sak jag har lärt mig så är det att oavsett vilka mål jag har bestämt mig för att nå så gäller det så länge som kroppen orkar och orkar inte kroppen så får jag sänka kraven. Det känns oerhört bra i kroppen för övrigt men musklerna i benen har inte tillräckligt med styrka för att klara av den ökning jag gjort den senaste veckan. Men jag är nöjd med förra veckans 28 kilometer och har nu bestämt mig för att alla kilometer jag inte kan springa - de ska gås. Motioneras ska dem. Punkt slut! 

Nu blir det mys och läsning!! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0