28/12 2013 Smashbox lash primer...

Jag har förmodligen världens kortaste ögonfransar och alla dessa mascaror som jag har provat har inte kunnat rå bot på detta. Men så var jag i NY 2012 och var såklart inne på Sephora som så många andra sminkälskare. Därinne inhandlades det smink för en halv förmögenhet (mitt samvete var nere i botten just då men idag intalar jag mig att jag faktiskt använt allt).

En av produkterna som jag inhandlade var: Smashbox Layer Lash Primer och jag bara älskar den så himla mycket. En person med långa fransar skulle nog aldrig förstå kampen att få långa fransar men finns det något jag skulle ändra på i mitt utseende så är det dessa pyttiga små strån. Anyway, jag har typ snålat med denna produkt och varit för snål för att köpa den i sverige men i torsdags slog jag till. Den är perfekt att ha under min favoritmascara från Estée Lauder, också den en förbaskat dyr historia. Med dessa två kan även jag få mina pyttefransar att bli aningen längre och fylligare! I-landsproblem, I am well aware of that! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0