1/1 2013 Personliga planer!

I morgon skall jag försöka ta mig upp i någorlunda tid. Tre stycken personliga planer skall utformas och jag är nästan lite pirrig i kroppen över att få sätta igång, eller ja, det kliar liksom i fingrarna. Jag borde hinna med alla tre i morgon om jag finner ro och är den arbetsmyra som jag innerst inne är.

Jag måste också se till att få in ett löparpass alternativt en morgonpowerwalk. Skulle förmodligen behöva ta mig igenom ett smidighetspass också. Ja, det lär vara fullt upp i morgon men det är bara å lägga den sidan till och få det gjort. Undrar just hur länge den här positiva andan kommer sitta i?! Härligt är det!

Ja, det skall väl inte bli så många sådana här under 2013...goda var dem men de åker straight through so to speak.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0