12/1 2013 Mat mat mat!

Jaha, då har tio dagar gått sedan den nya livsstilen påbörjade och jag har bestämt att fredagar är den dag då jag äter vad jag vill. Det betyder nödvändigtvis inte att det är onyttigt men jag tänker inte fundera över vad jag äter just den dagen. Fredagar är den dag jag är tröttast på kvällen och känner helt enkelt inte för att laga mat så igår blev det snabbmat pga dålig fantasi - kebabrulle. Jag utesluter ju egentligen inte någonting ur min kost men försöker undvika dåligt fett och socker framförallt och så tar jag bara en portion. Jag vill inte sitta och tänka att oj det där kan jag inte äta och så blir man bortbjuden och det serveras bara sånt man inte äter, njeee det blir så fel. Så jag äter allt. Här är några av veckans måltider:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0