14/1 2013 Soppdag!

Idag har jag haft min sista lediga dag och har faktiskt inte lämnat huset och eftersom jag varit så slö fick jag minsann äta soppa till lunch. Den såg vidrig ut med pga spenaten men smakde riktigt gott. Jag åt den som en tidig middag också. Sedan fick jag hemlagade Wraps med färs, kål, ingefära, paprika, svamp å lite annat gott som älskling slängde ihop - så jäkla gott var det. Dock glömde jag att fota.

Ja, nu blir det sömn minsann - är hur trött som helst, får skylla mig själv när jag går upp tidigt fast jag inte behöver. Är lite rädd för att mista rutinen och tar mig därför upp. Å idag har jag inte ens sovit på eftermiddagen...ja, jag brukar göra det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0