7/1 2013 I am allready bored!

Jag är för tillfället (hoppas verkligen att det bara är tillfälligt) arbetslös och även om jag är det, går jag upp vid 06.00 på morgonen för att inte tappa rutinerna. Ja, alltså detta gäller för vardagar och inte helger. Jag vill inte bli någon slöis utan det skall vara lätt att komma igång så fort något dyker upp. Vill verkligen ha ett jobb nu och hoppas för allt i hela världen att något dyker upp snart...typ den här veckan. Tills dess att det dyker upp något finns jag med i en vikarieförmedling och även om det fungerar bra att vikariera så önskar jag nu att det snart dyker upp något lite mer handfast dit jag vet att jag ska var dag...det skulle vara skönt.

Ja nä, det är väl bara å fortsätta kika efter jobb nu då. Arbetslös vägrar jag att vara särskilt länge - så sjuuuuukt tråkigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0