27/7 2013 Crabtree & Evelyn....keeper!

I torsdags var jag med mamma i Lund och av en händelse gick vi förbi världens mysigaste lilla butik med te, kaffe, koppar, tvålar och lite annat smått och gått. Mamma letade efter en olivtvål och provade av ren nyfikenhet en lotion på sina händer. Hon gillade inte doften av just den men det gjorde jag. Märket är Crabtree & Evelyn och jag köpte en kroppsskrubb och en lotion. Kroppsskrubben är to die for - helt underbar. Igår skrubbade jag mig med den (då hade jag redan blött ner mig i duschen) och den var så fantastisk krämig, inte alls så att den löddrade. Precis så som jag vill ha den. Nästa gång jag använder den tänker jag skrubba mig innan jag hoppar in i duschen. MUMS!!
 
Vidare smörjde jag in mig med lotionen och jag dog faktiskt litegrann. Jag har alltid letat efter den där perfekta lotionen med bäst konsistens samt en god men också fräsch doft. Jag tycker att alla lotioner luktar så sött, sockrigt eller kemiskt men den här lotionen som syns på bilden nedan var perfekt - utöver det vanliga. Jag tänker aldrig byta. Produkterna är verkligen det jag behöver som duschar så mycket pga träningen. Jag skall definitivt köpa duschkräm samt handkräm från samma märke. Kanske inhandlar jag även ett lite kraftigare bodybutter också!
 
Kroppsskrubben doftar granatäpple. Klicka här för att komma till produkten där du kan köpa den online. Lotionen luktar avokado och basilika. Klicka här för att komma till den. Eller så kan du bara besöka den lilla mysiga butiken "Tehuset Java" i Lund MUMS deluxe.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0