28/7 2013 När kroppen inte orkar med värmen...

Idag är ingen rolig dag, visserligen är det sista dagen med hostmedicin men det är en sådan där fruktansvärt varm dag idag och min kropp klarar inte av det. Jag har haft ont i magen sedan jag vaknade och allt jag äter....ja, det stannar inte kvar om man säger så. Så blir det för mig när det är för varmt. Så nu ligger jag här på sängen och kan inte tänka på något annat än mat. Satt och kikade på massa NY-bilder och insåg att YUM vad vi åt mycket god mat när vi var där!!
 
Förstå mig rätt, jag gnäller inte på solen och inte på värmen för jag förstår att alla andra tycker att det är helt underbart - men jag fungerar inte som människa när det är för varmt ute. Supertrist och jag önskar att det inte var så men det är väl bara att gilla läget. Det blir nog sängen tidigt för mig ikväll. Tanken är att jag skall köra min första löptur, på sådär två veckor, i morgon. Vi får se hur varmt det är - men jag tänkte i alla fall stiga upp tidigt. Har städat bland alla mina träningskläder idag så att det skall vara lite lättare att hitta dem - jag insåg åter igen idag att jag har hur mycket träningskläder som helst....men men det är ju bra.
 
Well, här är all mat jag tänker på....
 
 
Hmmmm, nyttig mat va? Gigantiska portioner dessutom meeeeen å andra sidan promenerade vi sisådär 1,5mil om dag så det var väl strunt samma. Nu skall jag försöka klämma ner lite kvällsmat - hope it's a keeper!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0